Fotoverslag Ilam trip

18 oktober 2017 - Kathmandu, Nepal

In deze feestmaand (Dashain en Tihar) met veel vakantie zijn David en ik naar Ilam gereisd om zijn familie te ontmoeten. Bijna drie weken lang zijn we daar gebleven, met op zaterdagen en in de laatste week uitstapjes (motor- en voetreizen) naar verschillende kerken.

Deze keer geen normale blog, maar een fotoverslag. Iedere foto heeft een titel en meestal een stukje van het reisverhaal. Door de stukjes achter elkaar te lezen met de foto's erbij krijg je een idee van ons avontuur.

Klik hier om naar het fotoverslag te gaan. (Of klik op mijn foto hieronder.) Sorteer op 'oudste eerst' en klik op de eerste foto om het verhaal te lezen. Je kunt de pijltjes naast de foto of de pijltjestoetsen op je toetsenbord gebruiken om verder te gaan.

Veel kijk- en leesplezier!

1. Janny Orsel:
    19 oktober 2017
    Hallo Arilinde , gisteren heb ik je fotoreportage bekeken. Na een stuk of wat reacties bij de foto's gaf de computer aan, dat hij het niet meer aan kon.
    Ik vond het een mooi verslag en wens je alle goeds voor je verdere verblijf in dat prachtige land, Nepal.
  2. Michel Franken:
    28 oktober 2017
    Hee Ari! Ik heb pas vandaag je blog ontdekt, wat super leuk om al die foto's te zien. Wat is Nepal prachtig! En wat zijn jullie leuk samen :) Ik ga vanaf nu alles volgen en kijk uit naar een nieuw verslag! Liefs